bambi

vecka 19


onsdag ska vi äntligen på ultraljud. Vi gjorde ju ett tidigt ultraljud för att se så att bönan mådde bra, men nu på onsdag är det äntligen dags för rutin-ultraljudet.

Som ni ser på bilden så har jag fått lite mage nu, men ändå bara gått upp ca 1½-2 kg. Men viktökningen kommer nog snart ta fart nu när jag mår lite bättre (fast igår kväll kunde jag inte få i mig nånting!). På bilden ser ni även mitt nya fina gravidlinne som Boob skickade till mig! Jag har även fått ett par byxor av dom, tusen tack!

Jag har fått några frågor angående bilden av uträkningen av min graviditet. Det är en skärmdump från Familjeliv som jag använder mig utav  :)
#1 - Martina

Oj, vad hände nu? Supertjusigt! :D

#2 - Malin - brandteknologen

Jättefin ny design! Den känns verkligen "du" =) Bra jobbat av Lady Dahmer ;)

#3 - äwiiis

hihi den 22 april va också mitt beräknade datum att föda, men nu äre flyttat till den 17 e istället !:p

#4 - Johanna ♥ Minna

Otroligt snygg ny design, och så fint magen växer! :)