bambi

En hemsk nyhet...
Usch, jag fick höra på nyheterna imorse om hur en kvinna här i stockholm fick veta att barnet i hennes mage hade dött och hon fick vänta en hel vecka på att ta bort fostret! Snacka om tortyr! Att gå en hel vecka och bara tänka på det...

Hon var i vecka 18 och bebisen hade varit död i 5 veckor...

Ni förstår kanske vilka tankar detta väcker hos mig. Som tur är så ska jag till bm idag och bland annat lyssna på hjärtljudet. Hoppas att allt är bra med lilla bönan där inne...
#1 - Crazyangel [mamma till Milton+gravid]

Ursh min kompis syster var till gyn i vecka 16 för att hon hade ont imagen och då visade det sg att bebisenvar död sen vecka 9 - i 7 veckor alltså. URSH. Är själv gravid nu för andra gången och är livrädd att detska vara nått fel.hör så mycket om döda foster och missfall så mn blir helt nojig.

#2 - Heléna Kämpe

Lycka till idag!!!!!Helénakramar

#3 - Elin

men usch då. gud va hemskt.

lycka till idag och ha en trevlig helg.

#4 - cissi

Hallå!



jo, du har rätt, det där att mössa inte skyddar inte mot öroninflammation, men jag hade hoppats att det inte helt var myt...



Lycka till idag! Trist att du mår så illa:(



Kram



#5 - Apan

Jag hörde det där. Låter märkligt, undrar vad vårt braiga sjukhussystem har för prioritetsordning egentligen. Ska det spara en slant och vänta med att abortera det döda barnet och sedan i sin tur bekosta landstingen med livslång kristerapi?



Lycka till hos BM.

#6 - NoScarlett

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY jag vill dö när jag hör sånt. När jag var gravid vägrade jag allt vad "Unga mödrar" och "Förlossningskliniken" heter. Fan fan fan fan det är så hemskt!!!!

#7 - Madeleine

Innan vi fick Amanda miste vi ett barn i v.18-19, fick oxå vänta över en vecka med att "ta bort det". Det var dom värsta dagarna nånsin.. helt fruktansvärt att veta om att man bar på sitt döda barn. Hoppas jag inte skrämmer upp dig - tror det är väldigt sällan som det händer!!

#8 - Nina ♡

men usch va hemskt! =(

#9 - Nina

Så fruktansvärt...