bambi

En stoooor smoothie!

En kompis till mig var förbi här på sin lunch med ett litet "må-bra-paket". Två tidningar och en stor smoothie. Känns så lyxigt med en sån stor flaska (motsvarar tydligen tre små flaskor). Så gulligt av henne! Tusen tack!

Mitt sociala liv är i stort sett utplånat, så det är skönt med besök ibland. :)

#1 - Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

#2 - Linda

Vilken gullig kompis du har! :-)

#3 - Apan

Mmmmm, vad gott. Vilken snäll kompis! Något som jag fått craving på de sista veckorna är Provivas juicer. Åh, de är så himla goda. Är inne på fjärde smaken nu. Lovely!

#4 - Lilla K

mmmmums , gott!

#5 - Anonym

Hejsan! just nu har vi pågående tävlingar på våran blogg som fortsätter till kl 20.00 idag då vi utser vinnarna i båda tävlingarna.



Var jätte gärna med och pröva lyckan, kanske är det just du somvinner!! :)



ha de bäst//vampiresenses