bambi

En vägg av illamående

Igår så var jag så glad och svävade som på moln efter att Zack sa "mamma" och mådde rätt bra. Men sen var det som om jag helt plötsligt gick in i en vägg och mådde pyton. Som tur var så kom sambon hem tidigt igår så jag däckade i sängen jättetidigt. Illamåendet fortsätter idag och känns värre än vanligt... har ringt och ringt min barnmorska men hon svarar inte. Hade hoppats på att kunna få akupunktur snart, jag är villig att prova nästan vad som helst för att slippa detta nu!

När en sån här våg av extra starkt illamående kommer så brukar jag alltid undra vad jag har gjort, var det att jag lekte lite med Zack igår eller att jag provade och fotade kläder för "Veckans Odd Molly"...? Ska jag behöva ligga still i sängen bara hela dagarna?

#1 - Marlene - Mamma till Ned

Tråkigt att må dåligt, hoppas att du kryar på dig! :) Kram

#2 - Sara C

Vad tråkigt att du mår så dåligt inu. Är ju här inne och läser varje dag om hur det går för dig och familjen.



Blir så glad de dagar du skriver att du mår bättre.



Lider med dig och hoppas att det snart ska gå över.



Kram

#3 - Nina ♡

men usch, stackare! =(