bambi

Första skolfotot


Igår var sambon på föräldramöte på Zacks förskola. Jag kunde tyvärr inte följa med, eftermiddagar och kvällar är oftast värst för mig (ju mer mat det finns i magen desto mer är det som vill upp). Sambon fick med sig "skolfoton" som togs på förskolan för några veckor sen hem från mötet. Zacks allra första "skolfoto".

Nu förstår man hur glad föräldrar blir av såna här foton! Det är ju superroligt att ha! Tyvärr så tyckte jag att han inte riktigt var sig lik, men det är nog inte så lätt att få honom att titta in i kameran och le samtidigt på dagis med allt stoj runtomkring.

Fotot tog utomhus så han har på sig sin fina ekologiska (gjord av återvunna PET-flaskor!) Katvig overall från EcoLoco. Det var verkligen ett bra köp, den är lätt att ta på och vatten- och vindtät. Sen så har han fått komplimanger både på dagis och av främlingar på bussen för den! :)  Men snart är det dags att ge sig ut på jakt efter en vinteroverall åt plutten också...
#1 - Katja

Fin bilden blev!

#2 - Josefine, Blåeld

Vad kul med "skolfoton" av de små! Nästa vecka är det fotografering på Ludigs dagis, ska bli kul med nya bilder!

#3 - Fru Evelina

hihi vilka söta kort det blev! men, det är ju kanske inte så konstigt med det motivet ;-)

#4 - Sanna - [s a o s . b l o g g . s e]

svar tack så mycket! jag älskar den, den är superskön! jag beställde den förut på nelly.com, tror att den kanske finns kvar där fortfarande, för jag såg för ett tag sedan att linda blom (lily) hade beställt en likadan. annars tror ja kanske hon beställde sin på junkyard om jag inte minns fel. rekommenderas hursomhelst, bästa tshirten jag har! kram

#5 - Johanna&emilie

http://vampiresenses.blogg.se



http://vampiresenses.blogg.se



läs och berätta va du tycker!

#6 - Hanna

Otroligt söt :D !



har frågestund på bloggen!

kolla in och ställe en fråga.

Puss <3

#7 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Vad fina. Vi ska ta Jacks den 3 november och jag längtar redan ;)

#8 - Sara

Vilka fina bilder :) Min son har tagit dagiskort också, och dom lär dyka upp i brevlådan vilken dag som helst :)



Hoppas ni får en mysig söndagkväll!