bambi

Fredag

Jag kände en viss förbättring igår efter akupunkturen, så jag ska nog ta och boka in en till omgång. Svärföräldrarna är här och har hjälpt till en massa, dom ska även hämta Zack idag så det är skönt att inte behöva tänka på det. Även om det är skönt med avlastning så är det också lite jobbigt för jag känner att jag vill vara social med dom när dom är här och det är pinsamt att hålla på och må illa. Men det är mest jag som känner så, dom bryr sig nog inte så mycket.

Hoppas att ni alla får en trevlig fredag idag!

#1 - Sara C

Vad bra att du tycker att det hjälper lite. Hoppas att det kan bli ännu bättre om du går fler gånger.



Förstår att det kan vara jobbigt att inte kunna vara så social som man vill, men de vet ju varför du inte kan vara det.



passa på att få all hjälp du kan få så att du kan njuta lite av helgen.



Kram

#2 - Sophie

Hej vart köpte du dit test?

#3 - Sophie

Hej lite nyfiken vart du köpte dit "könstest" skulle så gärna vilja köpa ett själv. Gärna svar här genom din blogg. Mvh Sophie och lycka till med familj och graviditeten.

#4 - Bina - everydaymolly

Vad skönt med lite avlastning!

Trevlig helg!

KRAM

#5 - lindan

Hej hej! Jag hade nyss ett litet ihopbryt och googlade nånting om graviditet och illamående och hamnade på din blogg.

Har också varit sjukskriven hela sommaren pga HG...jävla skitsak det där. Jag hade liksom hoppats att människan hade kommit längre i evolutionen så grav.illamående var utrotat.

Det uppflyller ungefär samma funktion som svanskotan och blindtarmen...