bambi

It's official - Jag har inget liv!
Usch, ännu en helg där jag är instängd i lägenheten istället för att göra roliga saker. Förra helgen var det Underbara barn mässan och Odd Mollys utförsäljning som jag missade och denna helg är det Chokladfestivalen och sociala aktiviteter kring VM-kval.

Jag är riktigt ledsen över att missa Chokladfestivalen. Jag älskar chokladpraliner och sist vi var där så gjorde jag av med nästan 500 kronor på bara chokladpraliner. Men nu så vet jag inte ens om jag skulle få i mig en pralin... och aldrig att jag skulle klara av att gå runt och provsmaka och titta på alla utställare.

Så om ni har chansen att gå på Chokladfestivalen här i Stockholm, missa inte den! Och ät några praliner för mig också!
#1 - happykiller marie

Jag känner med dig!



Jag har längtat efter Chokladfestivalen sen förra året och så blir jag dunderförkyld :/

jag hade till och med valt ut kläder jag skulle ha på mig...



När du känner dig bättre kan du ju gå och köpa några praliner :)

#2 - Evalena

Äsch! Vad är väl en chokladpralin, ett Mollyplagg eller nån grej fr barnmässan mot det som växer o gror där inne!?

Men jag vet hur du menar. Härda ut, snart har det vänt!

#3 - Nina

Å CHOKLADFESTIVAL det skulle jAG vilja på. Får bli nästa år då.

Klok kommentar av EvaLena här ovan. Choklad finns ju kvar. Ja, nästa år t.ex. Tänk att en liten bebis växer i din mage.

#4 - Helene

Missade ocksa utforsaljningen, fick inte inbjudan i ar som jag brukar. Trakigt trakigt.