bambi

Lugna höstlov


Oj, vad allt verkar lugnt idag (för att vara en måndag). När jag hämtade Zack på dagis så hade det bara varit 7 barn där (dom är 19 annars). Det har gått magsjuka på dagis, men jag tror att det snarare beror på att det är höstlov denna vecka.

Jag har också märkt att det inte har varit så många besökare på bloggen idag som det brukar vara. Så det verkar vara nåt med att det är höstlov...
#1 - Fru Evelina

åh tänk att det redan är höstlov!

mindre besökare märker jag inte av dock, men det är väl för att alla är nyfikna på om jag ska föda barn snart hihi :-)



kram!

#2 - GucciMama

Tack så jätte mycket, jag är super nöjd:-) Gud vad jobbigt att må dåligt hela tiden. Som tur slapp jag det med Valencia men man vet aldrig med nästa barn så jag ska inte säga för mycket. Hoppas det går över snart, gud vad söt lilla Zack är:-)

#3 - Nina ♡

va söt han är i sin outfit.. :D

#4 - www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Ja och det är så underbart med lov!!!! Är ni lediga hela veckan? Kram

#5 - www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Ja och det är så underbart med lov!!!! Är ni lediga hela veckan? Kram