bambi

Odd Molly skvaller

Jag hörde på Nyhetsmorgon imorse att när Filippa Reinfeldt var i USA och träffade paret Obama så hade hon med sig en liten present till presidentfrun, nämligen en Lovely Knit (i färgen Royal)! Hon har själv en likadan, så uppenbarligen så tycker hon om den så mycket så att hon ger bort en likadan till Michelle Obama.

Tydligen så har Michelle Obama fått lite kritik för sin klädstil... hon hade sagt att man kan hitta mycket snygga (begagnade) kläder på nätet och det tyckte inte det amerikanska folket att det var så passande för The First Lady. Tror ni att vi får se nån bild på Michelle Obama i Odd Molly i framtiden?
#1 - Sara Mia

Ja, bilden på Filippa Reinfeldt i sin har jag nyligen sett och det vore ju fantastiskt kul om man även får se den på Michelle Obama. Jag känner mig i gott sällskap eftersom jag själv inhandlade royal-koftan i lördags på OM-träffen.

#2 - Josefine

Vore kul om man fick se first lady i OM! Själv är jag också sugen på en sådan kofta!

#3 - Britta

Å vad kul! Jag köpte min igår! Den är verkligen helt underbart fin!

#4 - Sofia

Jag hörde också det imorse på Nyhetsmorgon, men jag tror inte hon kommer att använda den.



Fin är den i alla fall.

#5 - Evalena

Varför skulle hon INTE använda den undrar jag då. Den är snygg, klädsam och svensk. Say no more! ;-)



#6 - Natali

Skulle vara kul att se om den fastnar på bild.