bambi

Odd Molly tips - Campadre
Idag så släppte Campadre sin Odd Molly kampanj. Det är lite jackor, velour klänning, tunika och en kofta till halva priset. Jag hittade inget jag ville ha, men jag har beställt lite saker från Campadre tidigare och varit väldigt nöjd.

Senast så var det från Lundmyr of Sweden, matchande mysdress till mig och plutten och en pyjamas till honom.

#1 - Elin (Edvinsmamma)

Vilka fina kläder du och Plutten har!

gulligt att ni kan gå hemma och matcha varandra :)



Kram

#2 - MamsTrams

Köpt en Odd molly-jacka på Campadre. Väntar, längtar. Dottern köpte en också.



#3 - Vanilla

Tack för tipset! :-)

#4 - Tove

Kul att du gillar Campadre och Lundmyr. Just för att du har skrivit om detta tänkte jag tipsa dig om vi kör en ny kampanj med just lundmyr of sweden den 25e. =)

//Tove på Campadre