bambi

Uggs

Fick hem våra Uggs här om dagen. Beställde dom från Campadre (jag är lite småkär i den sajten!). En tusenlapp ungefär för båda paren!

Varma och sköna verkar dom vara i allafall. Tyvärr blev pluttens uggs lite för stora. Jag vet att uggs är små i storlekarna, så jag beställde ett par i storlek 22 till plutten. Plutten har storlek 20 på sina skor nu, men dom sitter rätt tajt... så jag tänkte att storlek 21 är nog lagom (vilket storlek 22 i uggs borde motsvara tänkte jag). Men dom var ju jättestora! Vettetusan om han kommer kunna ha dom. Men hans fötter kanske växer under dom närmsta månaderna och så kan han ha tjocka strumpor i dom.
#1 - Anna

Jättefina!

Du kunde väl tipsat om det när de hade dom hihi, aldrig sett sidan men nu ska jag titta in där ofta.

#2 - Evalena

Oj, jag har precis tvärtom erfarenhet, att UGGs är stora i strl! Men det beror kanske på vilken modell man tar. Fina du fått tag på iaf! Har du tur sitter det nån o läser som beställt för små till sin bebbe o vill byta!



#3 - Agnieszka -2 barnsmamma

Jag fick hem sånna med! Jättefina och supersköna! Nu kommer inte vi behöva frysa om fötterna i vinter iaf!

kram kram

#4 - Apan

Ugg´sen är verkligen mumma för fötterna. Har ett par rejäla skinnuggs med dragkedja på vintern och blev för någon vecka sedan lycklig innehavare till ett par vanliga tomatröda. Är så nöjd. Perfekt för svullna gravidfossingar.

#5 - Sessan ☆

Diggar Campadre grymt pga de shopping vänliga priserna.



Dina Ugg´s var ju Grymt Snygga!! GRATTIS



//Sessan

#6 - Mia

Snygga!!

Har själv ett par i fårskinn och de är rymliga, hade nog kunnat haft en storlek mindre.

Sen var jag och dottern i en butik och hon ville prova ett par uggs (hon är 8 år) och har normalt 34 men fick gå ner i storlek ända till 31 för att de skulle passa:-o

så jag har bara hört tvärtom att de ska vara stora men det är kanske som någon skrev olika på modeller?

Så dumt så dumt..

#7 - NIna

Å va fina. Älskar att dina är blå å att hans är rosa. Puss på dej

#8 - Hanna

Vilka söta skor.

#9 - Mailin

Uggs är ju bognauta i storlek.



jag som vuxen får gå ner till strl 34 för att de ska bli lagom :-)



Får jag visa din bild på vår genus-utbildning? höll på att svimma när zacks var rosa :-)

#10 - ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Jag tog storlek 38 på mina och dom passar superbra (har ALLTID 37 annars)!



Svimma? SÅ konstigt är det väl inte att köpa rosa (egentligen är dom plommonfärgade) skor? Du har inte sett att han har haft en rosa/lila overall nu under hösten? Och så är hans vagn plommonfärgad (jag gillar lila/plommon). Men nu är hans vinteroverall mer blå... jag försöker variera färgerna så mycket som möjligt.

#11 - C

Vilka fina uggs, sånna skulle jag också vilja ha till alla barnvagnspromenader i vinter...