bambi

Zacks första jeans


Nu mår jag lite bättre efter att ha fått lite i magen. Ska hämta Zack på dagis om 2 timmar, så jag laddar lite inför det. Det är alltid dagens stora uppgift. Sambon lämnar alltid innan han åker till jobbet och jag hämtar eftersom sambon slutar oftast kl. 18. Det är lite jobbigt att behöva gå och hämta på dagis när jag mår så illa, men dom på dagis vet om "mitt tillstånd" så dom vet hur det är om jag är lite sen nån gång...

Förra veckan så fick jag paket från Yorrik med två par jeans till Zack. Dessa jeans är "nygamla" och tillverkade från gamla vuxna jeans. Supersöta tycker jag, så jag kunde inte låta bli att klicka hem två par. Ett par i Zacks nuvarande storlek och ett i nästa. Det är faktiskt hans första jeans  :)
#1 - Förvirrade Morsan

söta =) har han inte haft jeans alls tidigare? här hemma älskar vi jeans (av den mjuka sorten ;))

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Förvirrade Morsan: Nja, han har haft ett par jeans hängselbyxor... men annars inga riktiga jeans tidigare!

#3 - Ina

Vilka snygga och coola jeans!! Häftigt och miljövänligt att de är gjorda av gammalt jeanstyg! han kommer bli så söt i de lille Zack, du får visa outfitbilder sen!

Usch vad kämpigt du har det med illamåendet, pest att du ska behöva må så här vecka efter vecka! Hoppas verkligen det ger med sig snart. Inte kul att känna att man inte kan äta och få i sig den näring man behöver då man har ett litet liv som växer i magen...

Kram Ina

#4 - modellmini ♥

Hihi :-) Så söta! Killarnas första par jeans kommer från Polarn O. Pyret och är i storlek 56 :-) Så de fick sina första par (mjuka jeans som de är!) redan som nyfödda :-D



KRAMIS!

#6 - www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

GRATTIS till bebisen förresten! Gud så kul! Då kommer väl du ha lika tätt som jag typ :-)

#7 - barnshoppingbloggen - mode & shopping!

Jag har Yorrik-jeans till minstingen och de är toppen!

#8 - Madeleine

Dom är helt underbara, klämde och kände på dom massor på mässan - tyvärr så var det rätt slutsålt i Amanda´s storlek.. :-(