bambi

Äpple, kanel och russin te

Favoriten just nu - jag pimplar Äpple & kanel te här på jobbet. Så gott, så gott.... tror att jag är inne på min femte kopp eller nåt  ;)

#1 - Linda

Mmm, det där är väldigt gott!! :-) Får nog köpa hem nån dag. En annan te-favorit jag har hemma och gärna dricker just nu heter "blåbärskaka" (dock inte påsar utan lös-te).

#2 - Ina

Jag dricker te ibland men aldrig kaffe. Jag är väldigt förtjust i grönt te med smak av päron och grädde, det är mitt absoluta favorit te, med lite mjölk i är det jättegott och vill man lyxa till det med lite kalorier kan man ha en liten klick honung i också. :-)

Ett litet tetips från en tedrickare till en annan...:-)

#3 - THERÉSE

låter gott!^^



men det var inte lite du drack :P

#4 - Christina K

Som dessutom doftar underbart gott. Jag har oxå det på jobbet, hi, hi.

#5 - Randi

Hei, Bambi.Jeg synes det er spennende å følge med på bloggen din! Koselig med så mye variert og interessant lesestoff. Har et lite tis som jeg ønsker å dele med deg. Har du noen gang prøvd Svelta figurformande kakao drikk fra Yves Rocher? Den er kjempegod, synes jeg. Denne drikken er laget av kakaopulver, grønt kaffe og guarana. NB: Du må kanskje vente litt til før du prøver den, for den anbefales ikke til kvinner som ammer, er gravide eller barn. Svelta kakaodrikk er veldig god på kalde høst- og vinterkvelder!

#6 - Randi

Hei igjen, glemte å anbefale Svelta cafe minceur. Glemte at du har lovet å begynne å drikke kaffe når du gifter deg :) Denne kaffe drikken kommer i esker med små porsjonspakker. Man blander bare en pose rett i koppen med nykokt vann. Enkelt og godt, synes jeg. Dessuten skal den ha en "figurformende" effekt påståås det.

#7 - Anonym

Hei igjen, glemte å anbefale Svelta cafe minceur. Glemte at du har lovet å begynne å drikke kaffe når du gifter deg :) Denne kaffe drikken kommer i esker med små porsjonspakker. Man blander bare en pose rett i koppen med nykokt vann. Enkelt og godt, synes jeg. Dessuten skal den ha en "figurformende" effekt påståås det.

#8 - Martina J:son Gren

JA FYSATAN I GATAN Vad gott det är!