bambi

Ett års kontroll

Tusen tack för alla fina kommentarer till det förra inlägget, det värmer verkligen!! Ni gör mig så glada! Jag mår lite bättre nu efter lite starka tabletter.. hoppas att det håller i sig!

Idag var Zack på 1-års kontroll tillsammans med sambon. Zack fick vaccination och så vägde dom och mätte honom. Det har hänt en hel del på ett år!

Det var länge sen jag bjöd på ett videoklipp på plutten så här kommer ett:

#1 - Förvirrade Morsan

så söt=)

#2 - NIna

Usch nu blir jag orolig att du är riktigt ordentligt sjuk. Krya på dig!

Fin han är ettåringen.

#3 - Linda

Så söt han är! Nästan precis lika stor som William var vid 1-årskontrollen. Han var 77 cm och 10,4 kg. :-)

#4 - Nina

läste att du vart sjukskriven, hoppas att det inte är något allvarligt som hänt och att du är på benen snart. ja tillbaka i vardagen.



skoj att han varit på ett års kontroll. har han gått ner i vikt eller har den avstannat helt lr ökat lite? spännande å höra hur han varit i viktväg de senaste månaderna. Vet ju att han ser så mkt smalare ut nu. Theo är ju en riktig tjockis. riktigt rund om magen :D



krya på dig..

#5 - Linda

har tänkt på dig i flera dagar, blir ju nästan orolig fast jag inte känner dig alls, men din blogg följer jag... och har gjort sen du var gravid... Hoppas att du blir frisk snart!

#6 - Mollie

Vilken sötis du har. Min dotter är 3 månader äldre och väger 10 kg och är 74 cm ...



Ta hand om dig och stressa inte att gå tillbaka till jobbet. Du är viktigast.

#7 - Honungspojkens mamma

Vad skönt att du mår lite bättre nu! Och vad duktig Zack är som kan ringa helt själv nu.



Kram

#8 - KalmarAnna

Sötis!

#9 - Rövarmamman

De e så himla roligt med videoinlägg lägger också upp lite på min prinsessa:)

#10 - Sofie

Ha ha. Vad go han är Zack. Tänk att det är så roligt med telefoner. Har han råkat ringa upp någon ännu? Min son var på väg att ringa upp sambons chef härom dagen.



Krya på dig.

#11 - Nina

Söt =) Ni är så lika!

Hoppas du mår bättre?