bambi

God morgon
God morgon! Nja, nästan i allafall. Har äntligen kommit igång, har ganska lång startsträcka på morgonen nu. Ska försöka lägga upp "Veckans Odd Molly" senare idag, har pysslat med inlägget i omgångar medans jag har mått bra.

Tabletterna hjälper verkligen en massa, mådde riktigt hyfsat igår kväll och tänkte "ja, men jag kanske skulle kunna gå till jobbet snart! Inte behöver jag ligga hemma i 2 veckor!"... men imorse så kände jag VERKLIGEN inte så.... läkaren kanske inte var så dum när hon sjukskrev mig i hela 2 veckor, ändå!
#1 - Josefine

Krya på dig!

#2 - exklusivvardag

Vet precis hur du känner... fast vi är väl på olika sätt men frustrationen är där iallafall...

#3 - Linn

Jag har mina misstänkar....;)

ta hand om dig!

Hoppas du mår bättre snart!

#4 - NIna

Nej hu, det är nog bra att vara hemma ortdentligt ett tag så du verkligen blir helt frisk. Vad det nu är som drabbat dej, stackare.

Styrkekram!

#5 - Susanna

Krya på dig, kram!

#6 - Fru Evelina

hoppas att det blir bra vad det än handlar om!!



kramar

#7 - Sara Mia

Nej! ta det nu lugnt och lyd doktorns råd. Två veckor går fort. Hoppas du snart blir bättre.

#8 - Fia

hm- har också mina "misstankar"...;-) men ta hand om dig och se till att jobba på att må bättre. Det andra jobbet kan vänta!

#9 - Alexandra

Trevlig sida. Men du, hur gör man om man vill ha lite skaer "på sidan" så som du har Odd Molly?

#10 - Marie

Jag följer din blog, innehållsrik :)



Hoppas du mår bättre snart.

#11 - Therese - Eira min ögonsten

Usch, vad har du råkat ut för? Hoppas det inte är nått allvarligt, det låter inte kul iaf.. Eller så kan det kanske vara något superkul?

#12 - Anneli

Hoppas du mår bättre snart!!!

#13 - Maja

Har också mina misstankar och vet precis hur det är!

#14 - Sunblizz

men stackars...hoppas inte det är något allvarligt?



krya på dig och vila ordentligt!!!

#15 - Cecilia

Jag kan ha fel, men jag tror inte att du är sjuk Bambi. Jag tror du bakar bullar =)

(eller iallafall en bulle...?)

Borde dra igång en tävling: Vad är det med Bambi? Fast det kanske är lite jobbigt om det är en allvarlig sjukdom.. så glöm det.



Hoppas iallafall att du mår bättre snart =)

#16 - Vanilla

Jag gissar också på att du är gravid igen. Det blir spännande att höra sen när du ska berätta ALLT!



Kram

#17 - mammagladh - Snälla, stötta mig lite

En bulle i ugnen, spännande i såna fall.



Hoppas du snart mår bättre igen!



Krya på dig.