bambi

Google Translate
Jag får fler och fler läsare i andra länder. Jag ser att dom läser bloggen via Google Translate på tyska och engelska mestadels... (Hello and welcome all international readers!) Så jag testade att läsa bloggen på engelska via Google Translate och som engelsklärare så tyckte jag att det var rätt så roligt... ur dom senaste inläggen hittade jag dessa fina översättningar:

#1 - Ida - Vi och hon ♥

hahaha!

#2 - Helena

haha, vad kul!! :-)

#3 - Avi

Ja, kan bara medge, att ibland bliver det lite konstigt - eller kanske mycke.. Tur att jag forstår svenska, selvom jag kanske inte staver det så bra.. ;o)



Hälsning från Kina

#4 - Bina - everydaymolly

:D visst är det skoj.. ibland blir det otroliga översättningar men oftast går det att få en fin tråd igenom ett inlägg.

#5 - Nina

Haha, ska nog börja läsa bloggen på engelska tror jag ; )

#6 - Jessica

kikar in