bambi

Hej soliga torsdag!
God morgon! Mår lite bättre idag, men känner mig så seg. Ska snart ta ett varmt bad tänkte jag. Gör det nästan varje dag eftersom jag fryser så. Ni är så söta med alla era snälla kommentarer! Det värmer så när jag går in här och läser dom! :)

Zack är på dagis varje dag och sambon skriver klart sitt examensarbete (som måste vara klart tills han börjar jobba den 30:e). Igår hade det tydligen gått extra bra på dagis, Zack hade tagit två steg utomhus och så hade han "pratat" en massa. Det känns som om han utvecklas en massa på dagis och han verkar trivas så bra!

Idag så skulle dom fotograferas på dagis också  :)  Ska bli kul att se sen.

Det är rätt så skönt att vara ensam hemma om dagarna så att det är tyst och lugnt och jag verkligen kan vila, men samtidigt så saknar jag mina älsklingar och ibland har jag inte orken att gå ur sängen och känner att det skulle vara skönt med sambon hemma som kan hjälpa mig. Men han är hemma så mycket han kan och för det mesta så klarar jag mig själv.

Ser ut att bli en solig och fin dag idag! Vet inte om man ska våga sig ut på en kort promenad?
#1 - Sara Mia

Du får försöka ta tillvara din ensamma tid, för du behöver den säkert väl. Vad kul att det går så bra för Zack på förskolan. Sköt om dig/kram

#2 - Sofia

Meeen det är väl inget allvarligt som hänt dig?

Hoppas inte



Kram Sofia

#3 - Ina

Jag hoppas verkligen du mår bättre snart!! Vet inte vad som drabbat dig även om jag kan ana men jag kan ha fel... I vilket fall som helst önskar jag dig ett snabbt tillfrisknande. Ta hand om dig!!!

Kramar, Ina

#4 - Josefine

Passa på att ta hand om dig och ta vara på tiden för att piggna till!



Vad skriver din man ex. jobb i för ämne? (Nyfiken!) : )



Kram!

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Josefin: Han skriver om aktiemarknadslagen (tror jag att den heter). Det är i allafall sin juristexamen han håller på med.

#6 - Fia

Hoppas du mår bättre snart. Nu när du inte kan göra lika många inlägg så inser jag hur jag saknar dem! Konstigt ändå, vi känner ju inte varandra...

Håller tummarna för dig och hoppas att du fick njuta lite av solen idag.

#7 - mammagladh

Hoppas du fick njuta av solen och lugnet igår, liksom idag :-) Vi har strålande solsken hos oss i alla fall.

#8 - Sanne - bloggdesigner

Jag lottar ut en gratis bloggdesign till en ensam vinnare i min blogg just nu. Låter detta intressant så är du välkommen att delta!

Vill du hellre vara säker på att få en design? Du kan alltid beställa en personligt gjord design.

Välkommen att kika!

#9 - Camilla

Hamnade på din blogg av en slump. Ta väl vara på sjukskrivningen, så att du kommer på benen igen :) Jag vet att det är lättare sagt en gjort. Krya på dig! Och jag måst berömma dig för din fina blogg!! Mvh CAmilla

#10 - Susanna

Hoppas att du mår bättre och att du får en fin helg med dina nära och kära, stor kram!

#11 - Sara C

Hej



Hoppas det är bättre med dig.



Är här inne varje dag och kollar. Saknar dina inlägg.



Krya på dig.

Kram Sara C

#12 - Sara C

Hej



Hoppas det är bättre med dig.



Är här inne varje dag och kollar. Saknar dina inlägg.



Krya på dig.

Kram Sara C

#13 - Antonia

vilken söt blogg :)