bambi

Host host host
God morgon! Ja, jag har nästan sovit ända tills nu (eller försökt)... under natten så har det varit så här:

Host host host host host host host host host host
Host host host host host host host host host host
- Dricka vatten
- Hjälper en kort stund... slappnar av...

Host host host host host host host host host host
Host host host host host host host host host host
- Nästan spy av att hostande
Host host host host host host host host host host
Host host host host host host host host host host
Host host host host host host host host host host
- Få ont i magen av allt hostande (träningsvärk alltså.... så vältränad är jag)

Så jag är fortfarande jättetrött eftersom jag har inte knappt kunnat sovit av allt hostande. Jag som tyckte jag var på bättringsväg igår (mådde lite bättre..), nu känns det inte alls så! Så fort jag lägger mig ner så börjar jag hosta. Men imorgon så får jag mina provsvar så får jag veta om det är svininfluensan jag har eller inte!

Zack har sovit väldigt oroligt också, har hört honom lite mellan mina hostningar... kan ju vara jag som har stört honom. Men han var lite snorig igår också, så jag tror att han börjar bli sjuk nu också.  :(
#1 - Sara Mia

Vad tråkigt att det blev så bedrövligt. Hoppas du hinner pigga på dig om nu Zack blir dålig också. Tur i oturen att det är några veckor kvar till OM-träffen så du hinner hämta krafterna och bli pigg tills dess. Krya på dig!

#2 - Nina

usch är du oxå sjuk? fy. jag har ingen hosta än så länge *peppar peppar* men tung i skallen. lägger jag mig ner så värker det som bara den. känns som liknande bihåleinflammation (om du haft det någon gång). Just trycket. Trycker i huvudet och ner i öronen. Fick ingen tid hos vårdcentralen heller då dem var fullbokade. krya på dig du med!

#3 - Ann-Louise

Krya på dig! Hoppas också att Zack slipper bli sjuk, speciellt nu lagom till födelsedag och kalas!

#4 - Susanna

Krya på dig! Hoppas att Zack inte blir sjuk. Tyvärr är det vanligt att småbarn blir sjuka just när man skolar in dem på dagis. Kram

#5 - Nina

Fyyyy - det är ju så vidrigt med rethosta.

När jag är på väg att få det försöker jag alltid hålla emot den första hostningen, allt vad jag kan, för varje gång jag hostar leder till mer hosta. Så det gäller att inte börja. Vilket förstås är lättare sagt än gjort.

#6 - malin

MUCOGAIN



från apoteket är underbar mot rethosta. Noskapin likaså.



Jaghar haft som du HOST HOST HOST i 2 veckor.........klöktes nästan, fick träningsvärk i magen, ögonen poppade nästan ur sina hålor av hostattackerna!



Köp medicin och sov igen!!!



Lycka till :-)

#7 - malin

MUCOGAIN



från apoteket är underbar mot rethosta. Noskapin likaså.



Jaghar haft som du HOST HOST HOST i 2 veckor.........klöktes nästan, fick träningsvärk i magen, ögonen poppade nästan ur sina hålor av hostattackerna!



Köp medicin och sov igen!!!



Lycka till :-)