bambi

Jobb igen
Är på jobbet idag, har inte vart här på en vecka (!). Men idag så slutar jag 10.45 så jag kände att det borde jag nog klara av. Sen så är det hem och vila och puss på födelsedagspojken! :)
#1 - Susanna

Stort grattis till Zack! Hoppas det går bra att jobba idag, bra att du känner dig bättre!

#2 - MariaMartina - nybliven student!

Jättegrattis till Zack, hoppas han och ni får en mysig födelsedag!

#3 - Elin (Edvinsmamma)

Grattis till lille Zack på hans första födelsedag :)



Kram

#4 - Therese - Eira min ögonsten

Grattis till Zack på hans första födelsedag!! :)

#5 - Sara Mia

Ett stort gratttis till din lilla pojke. Ska bli kul att höra en rapport från ert stora födelsedagskalas.

Min "lilla" pojke fyllde 15 år igår, så vi hade kalas på kvällen. Han önskar sig mest av allt en snöskoter och mycket snö. men han måste fylla 16 först och jobba och spara.