bambi

Paket!


Paketen som jag skulle hämta ut var ett från Marengs där jag för länge sen beställde en V-neck cardigan i almost black. Tycker att den känns mysig och lagom varm. Detta kommer nog vara den enda koftan i ull som jag köper denna säsong. Jag blir så varm och gillar inte om det sticks för mycket...

Sen så fick vi en hel låda från Buzzador med Jogolino, ett nytt yoghurt-mellanmål från Nestlé. Zack får nog testa dom imorgon... idag har han redan ätit mellanmål! :)
#1 - MariaMartina - nybliven student!

Åh, en sån kofta som jag suktar efter!

#2 - Dante

Oj. Fick? Hrm... jag vill också få! Hur gör man? :)



Tjusig tröja. Den lär nog värma skönt!



#3 - Britta

Jättesöt kofta! Är modellen normal i storleken? Tänkte beställa en på nätet...

#4 - Evalena

Den där har jag spanat på också, både vinter o sommar, men jag får för mig att den är för tight för mig...ska kolla på träffen tror jag.



#5 - H A I D I J A K O B S S O N

Tjena ^^, Vad har du hittat på denna gråa tisdag kväll? ;D

#6 - Bina - everydaymolly

Den ser så fin ut den där!

#7 - Natali

Det är en härlig modell på koftan. Jag har den i bomull i exakt samma färg. Dock gillar jag inte ull så mycket. Du kommer att passa i den perfekt.