bambi

Presentkort från Free Food

Under veckan så fick jag ännu ett presentkort från Free Food! Alltid lika roligt och alltid lika behövligt!

Jag kan verkligen rekommendera att bli medlem där! Jag har själv fått flera presentkort på 250 kr. Vi brukar alltid använda det till att köpa hem 2 paket blöjor (som alltid behövs) och sen något extra (chips, t.ex.). För blöjor är så dyra och brukar "kännas" så mycket när man måste köpa dom... så det är skönt att ha ett lager hemma.
#1 - Trulsa

Hur får du ihop till dina poäng? Jag har kämpat i evigheter men det finns ju nästan inga gratiserbjudanden och om man ska hålla på att köpa saker så tjänar man ju ingenting på det...

#2 - Anonym

hej du. mkt trevlig blogg;) men skulle du kunna hjalpa mig? och da fa 5 kr:) kan du rekomendera mig till freefood? jag lyckas inte komma pa hur man blir medlem;) [email protected]