bambi

Sjukskriven i 2 veckor
Hej allihopa! Jag vet att många har undrat vart jag har tagit vägen... tyvärr så kan jag inte berätta så mycket om vad som har hänt eftersom det är av ganska privat karaktär och vissa av mina elever läser min blogg. Men så småningom så ska ni få veta ALLT! Just nu så får ni bara veta att jag har blivit sjukskriven i 2 veckor... Det är faktiskt det längsta jag någonsin har blivit sjukskriven, jag har haft turen att jag alltid har varit väldigt frisk...

Men jag lovar att ni får veta mer sen! Nu så ska jag bädda ner mig igen! Ha det så bra!
#1 - Anonym

Krya på dig!!

Anade att det var ngt eftersom det inte kom någon veckans Molly... Du är saknad!

Kram Jenny

#2 - Nena

Ajajaj, jag det kändes som att det var något på gång... Krya på dig och hoppas att du snart mår bättre!

Nena

#3 - Linda

Hoppas att du snart mår bättre! kram

#4 - ann

e du gravid?!

#5 - Margrethe

Hei, bra du er tilbake, ta vare på deg selv:-) Mvh Margrethe.

#6 - Jenny

Hoppas det inte är någt allvarligt utan att du blir bättre snart! Kram Jenny

#7 - Sara

Krya på dig! =)

#8 - Ina

Har haft en känsla av att något inte stått rätt till... Jag hoppas verkligen du mår bättre snart!!!

Kram Ina

#9 - Lena Hallqvist

Ja du ska veta att du är saknad.Som en del har sagt här så har man anat att det har varit något.

Må så gott och krya på dig!

Kram :-)

#10 - barnshoppingbloggen Anna - VINN skötväska, åkpåse, mössa & boots!

Krya på dig och hoppas att du snart känner dig bättre!

#11 - Mollie

Kram och hoppas att du snart mår bättre!

kram

#12 - KalmarAnna

KRYA PÅ DIG!

#13 - Bina - everydaymolly

Ta hand om dig! kram

#14 - Agnieszka -2 barnsmamma

Hoppas du blir bättre snart, saknar ju dina inlägg, trots att jag är himla dålig på att kommentera:(



kramar

#15 - Mia

Det viktigaste är att du mår bra och att det som är fel löser sig! :) Sköt om dig!

#16 - Elin

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart.

#17 - Helene

Å hoppas allt bli bra för dig snart igen.

#18 - Sara Mia

Nu måste du sköta om dig ordentligt så vi får träffa dig när vi kommer till Sthlm. Lova det!

Kram

#19 - Helena

Krya på dig, hoppas du mår bättre snart!!!!

kramis

#20 - Cissi

Oj då. Hoppas det inte är något allvarligt och att du känner dig bättre snart! Krya på dig!

#21 - Johanna

Krya på dig och ta hand om dig



Kramar Johanna

#22 - a-k

Mhmm är det syskon på gång kanske... =)

#23 - Nina

Usch då, hoppas det inte är ngt allvarligt och att du mår bättre snart!

#24 - Anonym

ajaj, hoppas det inte är allvarligt=/ krya på dig!

#25 - Jempajenny

Krya på dig!

#26 - Molly-Marie

Krya på dig och hoppas att du snart är tillbaka!

#27 - Mimmi

Hoppas du mår bättre snart! Saknar dina inlägg, är dock lite dålig på att kommentera.

#28 - malenami

Ta hand om dig, Bambi! <3

#29 - Fia

Hoppas du mår bättre snart...

#30 - Amanda

Krya på dig och hoppas du mår bättre snart!



Kramar

#31 - Dante

uj uj.. krya på dig, var det än må vara

#32 - Susanna

Krya på dig! Hoppas att du mår bättre snart! Kram

#33 - Sofia

Ta hand om dig!



Kram Sofia

#34 - karin

usch då! hoppas du blir frisk/hel fort.



#35 - Ann-Louise

Krya på dig!!

#36 - Sara C

Hej



Hoppas det inte är något allvarligt, utan kanske tillökning.



Saknar dig här.



Ta hand om dig!



Kram Sara

#37 - caroline

Krya på dig!

#38 - Ida

get better :)

#39 - stina

Nej nej ! Vad är det jag läser!!

Hur mår du ??



PUSS PUSS

#40 - MamsTrams

Ta hand om dig.Jag hoppas att du snart mår bättre. <3