bambi

This water

Under veckan så fick jag hem tre flaskor med "This Water" att provsmaka. This Water innehåller bara riktig frukt och inte frukt från koncentrat. Det innehåller inga tillsatser utan bara naturliga ingredienser. Efter att ha läst "Den hemliga kocken" så efterfrågar man verkligen en sån här produkt! Den enda nackdelen jag kunde hitta var att den innehöll lite socker, men inget i jämförelse med t.ex. cola.

Min favorit var den längst till höger med mango och passionfrukt, riktigt mumsig! Den med svartvinbär var inte heller dum   :)
#1 - Neha

Åh vad gott=)

#2 - NinaÅ

Nu kan du rösta på finaste bloggen på min blogg, det enda du behöver göra är att klicka in på min blogg, http://earthangel.blogg.se

och rösta på bloggen du tycker är finast i inlägget: 15st som går vidare är.

skulle vara mkt trevligt om du kunde rösta

hare bra<3

#3 - Ulrika

Är såå sugen på en Nylon parker coat,vet du hur tjocka är de? Har en tjock dunparkas från Peak så jag hoppas på att kunna ha Mollyn som en höstjacka...

Hoppas du kan hjälpa mig:)

#4 - Linda

Den med mango/passionsfrukt lät riktigt god... jag älskar mango! :-)

#5 - Erika

Förpackningarna var väldigt snygga :)

#6 - Ninelin

Höstbudget, är det något för dig?

http://ninelin.blogg.se/2009/september/hostbudget.html

#7 - Jeanette

Dem ser riktigt goda ut! Vet du när man kommer att kunna köpa dem i butiken och var. Vill gärna testa.

#8 - Sanna

Verkar spännande! Finns de endast på nätet eller säljs de i affärer?

Jag gillar juicer som inte är av koncentrat.

#9 - Josefine

Mm, et ser gott ut! Fin katt ni har, är det en helig birma?

#10 - Anonym

Mums, ser gott ut! Jag har aldrig sett dem i någon affär, men får väl börja leta helt enkelt :)

#11 - Sara

Jag drack massa såna när jag var i London, så otroligt goda! Vet dock inte var man kan köpa dem i Sverige...?