bambi

Vinnaren av Livealot blousen är...
...Affi! Stort grattis!! (Jag mailade dig i måndags, men har fortfarande inte hört något!)

238 stycken deltog i tävlingen! Jätteroligt att så många ville vara med och tusen tack till Inne Brand Store som sponsrade denna tävling med ett sånt fint pris!
#1 - everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

STORT GRATTIS till Affi!!

#2 - Mia

Stort grattis till dig! :) Jag hade den senaste tiden en känsla av att jag skulle ha turen med mig i denna tävling men jag hade fel ;) Nåja, nästa gång kanske. Hur som helst är det roligt att någon annan får känna lyckan i att vinna något efterlängtat! Tack Bambi för tävlingen!

#3 - Sara C

Även jag vill säga Grattis till Affi.



Vill även tacka dig Bambi för en fantastisk sida. till en början var jag bara inne och läste om Odd Molly. men nu har man blivit beroende av din blogg och är här inne par gånger om dagen.

#4 - Mimmi

Grattis Affi!



Och tack Bambi för din blogg!