bambi

Vecka 31 - #231 Fonda shorts


Denna veckas Odd Molly är vårkollektionens velourshorts #231 Fonda shorts som är i 80% bomull och 20% polyester. Shortsen finns i färgerna pink, blue, almost black och chalk.

 
Dessa söta shorts har precis lagom med detaljer, inget som direkt sticker ut, en fjäril i samma färg på rumpan, en ficka på andra sidan och knytband med mollydollars på. 

Som alla velourplagg så doftar shortsen extra mycket när man får hem dom och dom är extremt bekväma. Jag tycker att det är bra längd på shortsen om man vill få sig en snygg solbränna nu på sommaren. Dom är perfekta för barnvagnspromenader i solen.

Men jag har även använt mina mycket hemma nu under sommaren då det har varit för varmt för mysbyxor.

Jag skulle säga att Fonda shortsen är normala i storleken. Dom töjer sig lite efter en del användning och sitter inte lika tajt då. Men efter tvätt så är dom som vanligt igen.



Har du ett par Fonda shorts? Vad tycker du om dom?

#1 - Helene

Jag har beställt från Yoox och väntar på att de ska komma.

#2 - FELICIA ♥

Vad kostar dom?

#3 - Helene

Yoox har rosa för 25 euro och gratis frakt. Mina kom idag. Supersköna!