bambi

Bilder från Odd Mollys herrkollektion
Som ni kanske redan vet så ska Odd Molly lansera sin herrkollektion nu till hösten. Här kommer några bilder ur herrkollektionen, som heter Post Fire Dew.



Herrkollektionen är ju lite mer nertonad jämfört med deras vanliga tjejkläder (inga volanger eller paljetter, här inte). Vad tror ni? Blir det en hit eller en flopp?

P.S. Alla som frågar om när resten av höstkollektionen kommer så ska den börja komma andra veckan i augusti... inte långt kvar!
#1 - Rebecka

Jag tror tummen upp! Odd Molly brukar sälja väldigt bra eftersom de har oerhört fina kläder och bra kvalité!

#2 - Matilda

Jag tror faktiskt de blir en hit iallafall för min mamma hon kommer köpa skjortor och tröjor till min storebror så hon kommer få träningsvörk i kortarmen :)

#3 - Linda Andersson

Ha ha, volanger och paljetter, vore väl fint på herrkläder? Med de bilder som du lagt med i inlägget så tycker jag att kläderna är väldigt fina... Kanske skulle de ha lite spets som dekoration i ärmsluten? ;)

#4 - Anna Kaagaard Kristensen

Jag tycker dem var fina, jag tror att det funkar!