bambi

Boktips för dom minsta: Sjung med djuren


En kompis köpte denna bok till Leah som present men den har istället så har Zack blivit djupt förälskad i den. Den har allt som han älskar: sånger, djur och fåglar (varje uppslag har en "sångfågel" som man ska leta efter och han verkligen älskar fåglar).


Varje uppslag har en sång som handlar om djuret på bilden. Zack har snabbt lärt sig namnet på alla djuren (kanske pga sångerna?) och vill att vi ska sjunga alla sånger om och om igen.

#1 - Malin

Åh, vad fin den verkar vara! Ska jag absolut ta vara på till ev. barn!

#2 - Linda Andersson

Den skulle min plutt gilla... han är tokig i att sjunga :).

#3 - theokelia

Supermysig bok! Jag har börjat sjunga igenom den nu med min 8 månaders och hon tycker det är jätteroligt. Bilderna är så klara och fina. Kusinerna sålde jultidningar så det var bara att köpa :D & tänk vad bra det blev.

#4 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Vilken kanonbok. Den ska jag kika på till Jacks födelsedag. Han älskar ju djur och att sjunga ;)

#5 - Emelie

Den där boken har Engla också. Den används flitigt!