bambi

Budgetklippning


Nu har jag testat budget-salongen. Det blev slingor och klippning för bara 690 kr istället för 1300-1400 kr. som det brukar kunna bli på Hårgänget.

Jag blev nog rätt så nöjd ändå... inte så tokigt med tanke på att jag sparade ganska många hundralappar. Det gick bra att ha med Leah ändå. Men det fick bli att amma under frisör-kappan... haha...

Bebisen i spegeln var jätterolig tyckte Leah!

Det är bara så trist att när man gör något så försvinner hela dagen... för snart är det ju dags att hämta Zack på dagis och jag har inte hunnit göra något annat än besöka frisörn och äta lunch...

#1 - Alexandra

Jag känner väldigt väl igen det där med att dagen försvinner... Vad gjorde man innan man fick barn? Den frågan lät för mig som en klyscha innan. Nu förstår jag VERKLIGEN innebörden ;)

#2 - Norea

Får man fråga vad salongen hette?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Norea Salong Söder tror jag att den heter.. ligger nära Mariatorget