bambi

Dagens Zack

I t-shirt från Katvig och mysbyxor från Gosunge.



Zack har börjat hålla fast Hera nu också (stackarn). Vi brukar komma till hennes undsättning, men han såg så glad ut så jag kunde inte låta bli att knäppa några kort. Hera skulle verkligen behöva lära sig att säga ifrån, men ibland undrar jag om hon inte gillar hans hantering eftersom hon håller sig oftast runtomkring Zack.

#1 - Viktkamp

vilka sötnosar :D

#2 - Emelie

Dom där byxorna gillade jag!

#3 - - Alexandra!

sv: Just nu verkar Bloggsvar ha problem; när jag skriver in din mailadress och trycker på "skicka inbjudan" kommer det ett felmeddelande. Jag ska försöka fler gånger, till det funkar, så du vet att jag inte ignorerar dig. :)

#4 - Matilda

Hera kanske har lite överseende då Zack bara är barnet, Min gamla katt adopterade alla barn han såg och låg och tjura dom första dagarna efter vår flytt då han inte kunde springa ut ur hur som helst tyvärr fick han problem med hjärtat så han fick tyvärr bli avlivad men jag tror säkert vår Figaro adopterar alla små änglabarn och alla änglar överhuvudtaget :)

Väldigt söt är Hera vad är de för en ras?

#5 - Jessica

Vilken mysig bild <3

ser att ni har en ragdoll ( eller ser jag fel ) fin är den vilket fall.

Har en liten ragdoll tjej och ska ev även jag operera bort min sköldkörtel pga struma..



Önskar dig en fin dag!

kram/J