bambi

Dy-dy skapar förvirring



Zack kom tillbaka så snabbt så jag förstod att han inte riktigt hade följt instruktionerna (det var kanske lite för krångliga instruktioner?)...

#1 - Linda Andersson

Man verkligen ser hur han funderar!!! Såååå söt är han!!

#2 - SOFÄ

Åh söt. :-) Så gullig han är. "slänga kvisten!" :-D Sen låter det som att han säger att han ska "stänga den" när han håller på med dragkedjan på väskan. ? Stämmer det?

Jag blir helt förtjust i lilla Zack. :)

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

SOFÄ Ja, det stämmer att han säger att han ska stänga dragkedjan :)

#4 - johanna jordgubbe

varför pratar du till honom i tredje person.. och inte duar honom! känns som om de förvirrar..

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

johanna jordgubbe Vi har alltid gjort så, så jag tror inte att det förvirrar honom. Men vi har sagt att vi måste börja "dua" honom mer (vi gör ju det ibland).

#6 - Trulsa

Vi pratar också om Alissa i tredjeperson en hel del, jag är övertygad om att hon fattar ändå :P

I början kändes det som att han pratade kinesiska ;) Men ganska snabbt började jag förstå vad han sa... Här hemma är det jag som förstår vår dotter bäst och jag får till och med tolka till sambon.

#7 - Mia

Har tittat så många gånger på detta :) Så sött!