bambi

En frukostkonversation
Sambon börjar jobba imorgon så jag lovade honom att gå upp med Zack denna morgon så att han skulle få sova ut. Zack somnade kl. 17 igår (han var ju lite sjuk igår) och sov till 05:30 imorse!!! Men igår kväll runt kl. 21 så hörde vi ett DUNS och sen gråååååt och då hade Zack ramlat ur sängen. Det är första gången det händer!

Sen så låg jag orolig i sängen och kunde knappt sova. Tänk om han fick hjärnskakning? Då ska man inte låta honom sova? Eller hur var det nu? Sen vaknade Leah två gånger under natten kl. 02 och kl. 04 (hon somnade vid kl. 20)... så jag är lite trött nu...

Men Zack är så underbar att prata med nu för tiden. Man kan verkligen ha "konversationer" med honom:

#1 - Linda Andersson

Underbar konversation!!! Inte så lätt det där med vad som är bakom och på :D.

#2 - Lena

Gud så söt!!! Och så det lilla pekfingret som hela tiden gör spår i smöret. Från kolhydratdiet till LCHF! :-)

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men jag döööööör va sött

#4 - Jocke & Linda

Hej!



Vill Du vara så snäll och svara på "Dagens jävla fråga" i våran blogg.



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-158.html



Tack på förhand



Mvh



Jocke & Linda

#5 - Christine

Zack är helt underbar!

#6 - Mimmi

Så gulligt!

#7 - Danni

Helt underbart gulligt =)

#8 - Malin

Ang hjärnskakningen så får man låta dom sova, bara man håller koll på att dom är kontaktbara. När maken fick hjärnskakning i vintras efter vår bilolycka så skulle jag väcka honom ca 3 gånger under natten och kolla om det gick att prata med honom.

#9 - Linda

men gud så otroligt söt han är... :) förstår att ni är stolta!