bambi

Fy på mig...

Men jag blev så kär... och så kostade den bara 199 kr hos Cervera.

#1 - Linda Andersson

Den är verkligen ruskigt snygg!! Skulle mycket väl få pryda mitt bord när det vankas kalas :).

#2 - Sarah

Så söt! Ska du ha kakor eller lägga smycken i den?



Du, jag har nominerat dig en beautiful blogger award på min blogg. Vi känner ju inte varandra personligen, men jag tycker om din blogg och därför finns du med här: http://pysiz.blogspot.com/2010/08/tack.html

Du får självklart göra vad du vill med awarden :)



Tack och ha en fin dag! kram

#3 - Sandra

Härligt fint! Måste ge dig en stor eloge, det är så många bloggare som bara vill ha vitt, vitt, vitt och allt ska vara så stilrent. Det är så härligt att se dina färgglada barn som verkligen sticker ut ur mängden och det man ser av er inredning på dina bilder är personligt, inte vitt och opersonligt som jag tycker att det tyvärr ofta kan bli. Stor eloge till dig!

#4 - Anonym

goddamnit!! Vad fin!

Måste kika om den finns här med... hoppas

#5 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Jättefint! Passar väl dig alldeles ypperligt som bakar så många fina kakor! :-)