bambi

I ett väntrum

Mitt i ett väntrum sitter en familj. Pappan är trött och försöker blunda och passa på och vila lite. Sonen försöker prata med dom andra människorna i väntrummet och säger:

-Hej gubben!
-Hej tanten! (även till yngre kvinnor)

Sonen visar stolt upp sin leksaksåsna för alla i väntrummet.

Mamman pratar lite med bebisen som sitter i bärsele på pappans mage. Bebisen gnäller lite men blir gladare när mamman pratar med henne. Plötsligt skrattar hon åt mamman... Mamman utbrister i glädje "hon skrattar!".

#1 - Lizen

Rubiken är felaktig, det heter i ETT väntrum :)

#2 - N.

Jag såg er idag på sjukhuset, funderade (glodde) vart jag kände igen dig ifrån... :) Sen när jag väl kom på det så kände jag att det var lite fel plats att gå fram och säga "bra blogg" på liksom. Min dotter är inte helt frisk så sjukhuset är väldigt ångestladdat för mig. Kanske känner du likadant...Läser din blogg ibland men har aldrig kommenterat men tänkte att nu ska jag börja göra det! Jag hoppas att du snart mår bra igen. Kram.

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Lizen Så är det när man lärde sig svenska ordentligt som 9-åring... haha...