bambi

Jag är tydligen en "beautiful blogger"?


Söta Sarah har tydligen gett mig en "Beautiful Blogger Award" med motiveringen: Bambi - för att hon är en intressant person och skriver bra inlägg.

Haha, jag vet inte vem Sarah syftar på... jag känner mig inte direkt som en intressant person, men jag har världens sötaste barn och det är väl därför ni fortsätter att läsa? 

Tack i allafall till Sarah!

Med awarden så följer en massa förpliktelser (som vanligt här i livet så kan man inte bara få njuta av det goda!):

♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv


Sju intressanta saker om mig själv? Jag får försöka skrapa ihop något dårå...

1. Jag är inte ett dugg intresserad av sport (finns nog ingen som är mindre intresserad än mig) och jag är nog till och med lite rädd för bollar. Vette tusan hur jag ska göra om någon av barnen kommer att bli sportnörd (hoppas att dom blir datanördar som mig och sambon).
2. Jag har varit piercad i tungan (tog ut den för några år sedan) och jag har tre tatueringar.
3. Jag är en hemsk dålig förlorare. Jag och sambon kan inte spela Alfapet med varandra längre...
4. Jag kan inte dricka kaffe... men måste tyvärr lära mig det  :(
5. Jag är en duktig konsument och alla designers har hjärntvättat mig. Märkesvaror är bättre än skräpmärkesvaror.
6.
Jag önskar att jag hade tjockare hår och när vi blir riktigt riktigt rika så ska jag gå runt med hårförlängning jämnt.
7. Jag och sambon har ett ost-krig här hemma. Han älskar tråkig, smaklös ost medans jag älskar god, smakrik ost så som cheddar och brännvinsost!


Jag nominerar följande bloggar:

Anna (jag såg att du redan hade fått en, men jag ger dig en också - för du är BÄST!)
Natashja - snäll, omtänksam och intressant person som skriver så otroligt bra i sin blogg, gör så att man verkligen tänker till!
Nina - finare bilder i en blogg får man nog leta efter. Personlig och ÄRLIG blogg!
HanaPee - en ny blogg som jag hittade IGÅR och kunde inte sluta läsa! Så rolig! Ni måste alla klicka er in och läsa hennes blogg... se så! Gör det NU!
Evelina - har varit beroende av din blogg länge (ända sen ni planerade ert bröllop)! Du har en sån underbar och varm personlighet som lyser igenom bloggen!
Linda - för att du alltid lämnar så söta kommentarer, det gör mig så glad!
Evelina - för att du skriver personligt och ger så bra inredningstips!
#1 - Evelina

Gud vad gullig du är!! Miljoner kramar till dig <3

#2 - Sarah

Hihi vad roligt att du tog emot awarden :) Och ja du har fina barn, jag förstår att du är stolt över dom.



Du är ju lite av en kändis för mig (och ja jag är en lantis), jag har följt din blogg ca 1 år. Även om jag bor nära vår vackra huvudstad nu så blir jag supertöntig varje gång jag ser nån kändis på stan och vänder mig om och fnissar lite för mig själv. Sambon tycker det kan vara lite halvjobbigt, men jag kan inte rå för det. Tur man inte går på stan så ofta dårå :P



Kram!



PS. Om du ser någon någongång som beteér sig som jag gör ibland, så kan det vara jag ;)

#3 - Evelina

#4 - Evelina

Tack söta du! Vilken ära :) kram

#5 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va söt du är. TACK! Jag blir ju jätteglad för att bli nominerad. Nu ska jag bara komma på 7 intressanta fakta om mig...?