bambi

Junk Food


En utav mina favorit tees kommer från Junk Food (ni vet, den här "I love Nerds"). Dom har snygga och sköna tees. Dom finns bland annat hos Revolve Clothing, som jag har beställt ifrån ett par gånger (det blir lite tull på paketet, räkna med det om ni beställer där ifrån). Där kan man hitta mitt favoritjeansmärke - Citizens of Humanity, skönare jeans finns inte!

Här ovanför ser ni i allafall två utav mina favoriter just nu från Junk Food: Love is Bananas 171 kr. och The Beatles Love 245 kr.
#1 - Josanne

Hej

Jag läste om dina sparknep häromdagen - hann inte skriva då så gör det nu istället. Jag har nämnligen ett superbra spartips, i alla fall har det funkat perfekt för mig och maken som har lyckats få ihop årliga Kap Verde-resor på det sättet: spara alla mynt. enkronor, femmor, tiopengar. Det är ändå pengar som man inte riktigt tänker på att man har och det blir så mycket mer än man tror.

Ha en bra kväll!

#2 - erika

hur mycket tull blir det ungefär när man beställer därifrån , är det typ som att de lägger på 50 % eller ...

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

erika Jo, tyvärr så brukar nog tullen bli närmare en 50%...