bambi

Leah kommer att bli min död
Om jag inte bloggar på flera dagar så har troligtvis dött av en hjärtattack.

Leah skräms hela tiden och det känns som om jag har fått minst tre hjärtattacker sen hon föddes. Förut var det att hon andades så stillsamt så att det inte syntes och jag trodde att hon hade dött. Nu så ligger hon så här när jag kommer in i sovrummet:


Hur kan hon andas?? Gör hon detta med flit? Hon kanske är som Stewie i Family Guy och försöker döda sin mamma... hon är i allafall på god väg...

*vill springa in i sovrummet var 5:e minut och känna på henne*



Jag skulle bli superglad om du ville prenumerera på min blogg! :) 

#1 - Malin

Haha. skrattade högt åt din Stewie-jämförelse :D



Hoppas hon lugnar ner sig med skrämmandet snart =)

#2 - Anonym

Köp ett andningslarm (Angelcare eller Nanny).

#3 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

Max, som är två år snart, brukar ligga så där och gjorde det även när han var riktigt liten. På nåt sätt kan de andas ändå =)

#4 - Lexie

Min BVC sköterska sa att om barnet kan vända sig så är det ing aproblem för då är de så pass starka att de kan vrida huvudet så oroa dig inte. :)

#5 - Fanny

Varför köper ni inte ett andningslarm? Vårt barn är inte fött än men jag vet att jag inte skulle klara mig utan det.

#6 - Linda Andersson

Jag håller med Lexie, är hon stor nog att kunna vända sig, så är hon stor nog att kunna sova på mage :-).

#7 - Emma

Sådär lägger sig min son som är 6 månader hela tiden han också! Brukar gå in och titta till honom ofta, känner mig som en höns-mamma =)

#8 - Sofi

Jag nojjade halft ihjäl mig och köpte ett andningslarm.. VÄL investerade pengar tycker jag :) 1500 kr (för ett nytt) är ju inga pengar om man försäkra sig liksom. Babysense II heter vårat och hittades på andningslarm.se, rekommenderas!

#9 - nathalie

men så söt :)