bambi

Magsovare
Klockan är 7 och här hemma har vi redan ätit frukost allihopa. Både diskmaskinen och tvättmaskinen är i gång och sambon har precis gått iväg till jobbet. Leah sover fortfarande - på mage! Ja, hon har börjat vända sig och sova på mage hela tiden. Superläskigt, men det är väl bara att vänja sig. Hon är väl en magsovare som vi andra i familjen  :)

Fast dom flesta är kanske magsovare? Det är ju helt klart skönast att sova på magen (gud, va jag saknade det när jag var gravid)!



Idag ska jag försöka komma iväg och klippa mig för det behövs verkligen (har inte bokat någon tid eller så). Det finns en nyöppnad frisörsalong här i närheten som bara tar 150 kr för en klippning som öppningserbjudande, väldigt billigt... nästan lite suspekt? Men ska man spara så ska man... betydligt billigare än dom 500 kronorna det kostar att klippa sig hos Hårgänget (men det är ju så underbart att gå dit!).

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det där med att sova på mage har aldrig jag fattat. Jag kan verkligen inte göra det. Har alltid varit förundrad över att min mamma gör det, hon är det enda jag vet i min närhet.



Det behöver itne vara dåligt för att det är billigt. När de är nyöppnade. Fast lite utav en chansning är det ändå... lycka till ;-)

#2 - Jessica - Söndagar med systra mi

Jag hoppade på ett sådant erbjudande en gång och blev missnöjd och lovade mig själv att inte göra det igen, hur desperat jag än blir...



Angående magsovandet så har jag en bebis här hemma som också föredragit magläge hela tiden, vid tre månader lät jag henne sova på mage (med en viss oro) och sedan dess har hon sovit mycket bättre. Sover själv på mage och hade också stora bekymmer som gravid :-)

#3 - Susanna

Så söt hon är! Ha en bra dag och hoppas klippningen blir lyckad! Kram

#4 - Frida

Min dotter har sovit på mage sen hon lärde sig vända sig själv. Vad gör man liksom? :)

#5 - Niffe

Hej! Precis bestämt mig för att boka tid för att ordna minxnaglar, min fråga till dig är om du gjort såna någon gång och i så fall vart du gick? :)

#6 - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#7 - moa freakin' carlberg ♥

allt bra med dig idag tjejen? du är väldigt söt! :)