bambi

Nu är det dags för dagis igen!


Båda barnen har kläder på sig, jag har kläder på mig och har till och med fått lite smink på mig. Det känns som om man får ta allt i etapper för att få med allt till båda barnen och se till att båda är utfodrade och och har torra blöjor på sig.

Vi har pratat om dagis med Zack hela helgen så jag hoppas att denna första dag på dagis efter det 5-veckor långa uppehållet kommer att gå bra.

Ha en underbar måndag allihopa!
#1 - Helena

Hoppas det går bra på FÖRSKOLAN (har hetat så sen -98...)

Ibland är de lite ledsna de första dagarna men de brukar komma in i det snabbt. Jobbigast är det nog för föräldrarna ;-)

#2 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Vi hade också dagisstart här för V idag(jag kommer fortsätta att kalla det dagis och fröknar ;-) ), efter 8 veckors sommarlov. Det gick väl lite sådär, han var inte helt nöjd, men förhoppningsvis blir det bättre snart. Han kom aldrig riktigt in i det under våren eftersom han var sjuk så mycket, så jag hoppas på lite mer kontinuitet nu.



Hoppas att det går bra för Zack trots att du skrev tidigare att han fått lite separationsångest. Han har väl alltid älskat sitt dagis vad jag förstått?

#3 - Carina

Hoppas att första dagisdagen gick bra efter semestern :)



Min dotter börjar skolan på onsdag, och sonen börjar på 6-års på måndag... så snart är vardagen här igen ;)