bambi

Personen Leah
Kärleken till Leah växer och växer för varje dag. Man kan knappt tro att man har så mycket kärlek inom sig så att det verkligen räcker till två barn, men det gör det! Jag känner en sån enorm kärlek till båda mina barn.

Jag älskar också den lilla person som växer fram i Leah. Hon är en bestämd, social och kittlig person som gapar stort när hon är glad.



Leahs största hobby är att sträcka sig efter saker och känna på dom:



Leah tycker om att vara nära och bli buren mycket och somnar gärna i ens famn:



Det är så underbart med alla hennes små egenskaper som gör henne till den hon är. Med kärleken så växer även oron, att något ska hända henne... Blä för denna ständiga rädsla och oro som man har som förälder! Jag har nämligen ägnat morgonen åt att läsa en massa om plötslig spädbarnsdöd och fått ont i magen... (varför ska man alltid plåga sig själv så..?)
#1 - Anonym

va söta BILDER =)

#2 - Emma

Min lilla Eddie är nu 1 år i dagarna och jag är fortfarande rädd att han ska somna in från oss så varje kväll när han somnat kollar jag fortfarande till han en massa gånger så han andas .. BVC säger att jag ska sluta noja mig för största risken med detta slutar vid 6 månader men nej jag vill ha koll på min lilla plutt ...