bambi

Spelar datumet någon roll?

Jag och sambon diskuterar datum. Som ni kanske kan lista ut så handlar det om bröllopsdatum. Spelar det någon roll vilket datum man gifter sig?

Eftersom vi har tänkt vara borta januari och februari nästa år så tänker jag mig att 11-01-11 skulle vara ett roligt datum eller kanske den andra februari? Men självklart så är inte datum det viktigaste (mer en rolig detalj)!

 

Jag längtar så efter att få gifta mig med min stora kärlek!




P.S. Vi lutar nog åt att gifta oss på Koh Lanta... visst är det vackert?

#1 - c - mama till oliver

Koh lanta rekommenderas! Var där förra vintern! :) Jättelugnt, mysigt och barnvänligt kan jag tänka mig! :)

#2 - Carro

Koh Lanta är jättefint. Det var där vi gifte oss =)

#3 - Johanna

Så klart att det kan vara lite roligt med datumen OM man kan styra sådant :-) Däremot inget måste!!!



Jag och min man förlovade oss 1/1 2000 och gifte oss 9/9 2000! Men det var inte siffrorna i datumet som styrde våra dagar, utan själva dagarna som vi valde.'



Koh Lanta blir säkert helt underbart.... :-D

#4 - Elin

Eller kanske 11 februari. 11022011 är ju rätt coolt.