bambi

Thank you very much vädergudarna!
Precis när jag har letat fram regnskyddet till barnvagnen och klurat ut hur det ska sitta så slutar det att regna...


Men snart kommer Anna över och jag får trösta mig med lite kladdkaka  :)
#1 - Emma

Vi har en ny Emmaljunga sittvagn och första gången jag skulle på med regnskyddet på den fick min pappa som är maskin ställare hjälpa mig jag fattade ingenting av det så krångligt ....

#2 - Angela

Sitter Leah bra där bak? Hur stadig är hon i nacke o rygg? Jag frågar eftersom också har en p&t och dottern som snart är 4 månader gillar inte att ligga ner i vagnen längre. Funderar på om man ska testa att ha henne sittande.

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Angela Jag tycker att hon sitter väldigt bra där bak och hon är väldigt nöjd där. Hon är väldigt stadig i nacke och rygg. Jag tycker att sittdelen där bak påminner om en babysitter, speciellt om man "fäller bak den" (alltså drar ner dragkedjorna så att den blir mer i en liggande ställning).



Men jag kommer nog inte gå på någon långpromenad med henne där bak, hon får bara sitta så kortare stunder.

#4 - Apan satt i granen

Hej vännen!



Tack för en mysig förmiddag med mycket god kladdkaka. Den har du verkligen lyckats med. Kram!

#5 - Maria

Haha ja det brukar bli så, tyket!;)