bambi

The Återbesök imorgon
Imorgon är det dags för The Återbesök. Kirurgen ska nämligen berätta vad analysen av min sköldkörtel visade och så ska vi gå igenom hur jag mår nu när det har gått ca 4 veckor efter operation. Jag tror också att vi ska prata lite om strålbehandlingen.

Jag tror inte att dom har hittat något oväntat i körtlarna dom tog bort eftersom jag gjorde så många olika undersökningar (ultraljud, finnålspunktion, mm) innan så det känns lite konstigt om det fanns något där som dom inte hade upptäckt... men lite nervöst är det ändå...

Jag ska nog be läkaren höja min Levaxindos (har 150 mg nu) för att jag har aldrig känt mig PIGG efter operationen. Som småbarnsförälder så vet man inte riktigt om det beror på barnen eller för låg medicindos, men nu har ju sambon varit hemma och jag har fått sova... och ändå är jag så trött. Det varierar mellan olika nivåer av trötthet, men jag är aldrig pigg. Vilket känns sååååå jobbigt, man blir trögtänkt (hatar det) och man har ingen energi.

Sen så känns det ibland som om jag har en klump i halsen som inte försvinner när jag sväljer, så det ska jag också ta upp. Jag har även svårt för att sjunga mycket och att prata högt, får ont i halsen då. Men jag antar att detta är övergående saker och TRÖTTHETEN känns ändå jobbigast.



Glöm inte att prenumera på bloggen om du inte redan gör det!

#1 - Malin

Jag vet att den här frågan inte hör till inlägget men, jag har läst igenom dina gamla cambridge inlägg och jag har ett par frågor :)



- Smakar det inte 'pulvrigt' som det kan göra med t.ex nutrilett ?

- Blandar man med mjölk eller vatten ?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Malin Det gör inget :) (annars går det även bra att maila, mailadressen finns i högermenyn på första sidan)



Jag har provat flera olika pulverdrycker och måste säga att Cambridge är den absolut godaste - utan tvekan. Andra har jag knappt fått ner. Jag har även provat en del färdiga drycker och dom slår inte heller Cambridge tycker jag. Det smakar inte alls "pulver" om man mixar det ordentligt. Man blandar det med vatten.