bambi

Tre gratis auktioner på Tradera
Satt i nästan två timmar och grejade med att fota och lägga upp auktioner på Tradera. Det tar sån tid! Sen så halvvägs så dör datorjäveln och jag hade inte sparat!!! Så det var bara att börja om... bläää... hatar när sånt händer. Man blir på så dåligt humör också. Att behöva göra samma sak igen, helt i onödan...

Just nu får man lägga upp 3 st. auktioner helt gratis (gäller bara fram till midnatt ikväll!!!) på Tradera så det kan vara bra att rensa ur garderoben lite. Vilket jag precis har gjort.

Kika gärna på mina auktioner, som finns här.
#1 - Jessica

Det är det enda som är trist med Tradera, att det tar en evighet! Men för det mesta är det ju absolut värt att lägga upp auktioner :-)

#2 - Mimmi

Håller med, det tar sån tid. Men det är ju värt det i slutänden... och särskilt de där tre gratis! :-)

Ska kolla lite närmare på dina auktioner.

#3 - Anonym

du skriver inte om odd molly längre.. tråkigt! det är så kul att höra.. att skriva om dina barn är jätte tråkigt..

#4 - Marie-Louise

Det har jag också, Tradera är verkligen bra tycker jag. Letar man efter något så finns det nästan alltid på Tradera. Och 3 gratis annonser är ju inte helt fel :)