bambi

Vecka 34 - #497 Funovits scarf


Denna veckas Odd Molly är höstens snyggaste scarf, #497 Funovits scarf. Den finns endast i färgen lite blue och är i 100% ull.

Jag är vanligtvis ingen "scarfmänniska" men jag blev jättekär i denna. Jag tror också att den kommer att vara bra att skydda mitt sår på halsen med (såret ska ju skyddas från sol för att det ska bli ett sånt fint ärr som möjligt).


Scarfen har ett fint "gammeldags" fjärilsmönster och fransar runtom hela. Den är väldigt finstickad vilket gör att den inte alls känns stickig.

Den känns lättmatchad och kan verkligen piffa upp vilken tråkig outfit som helst. Jag kommer nog mestadels använda min som halsduk till jackan.

Eftersom den är i 100% ull så är det handtvätt som gäller på denna! Den är 100 x 75 cm stor.


Jag beställde min scarf från DeepFling (som jag verkligen kan rekommendera), i svenska butiker kostar den 1100 kr. Den verkar vara väldigt åtråvärd då den redan är slutsåld i flera butiker!

Har du en funovits scarf? Vad tycker du om den? Tycker du att den är stickig? Hur kommer du att använda den?
#1 - Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Den är helt otroligt vacker!



KRAM Mirva

#2 - Sofie

Jättefin :) Hur är det m tull när man beställer i från deepfling?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Sofie Jag har säkert fått 5-6 paket därifrån och aldrig behövt betala tull!