bambi

At times I see better with my eyes closed



Jag fick hem en helt UNDERBAR julklapp från Tintin Style från Odd Mollys pre-spring kollektion (visar er exakt vad på måndag då det kommer att vara nästa veckas Odd Molly).

Vårkollektionen 2011 heter alltså - At times I see better with my eyes closed.



Tagsen har dom gjort om igen. Nu är det små papperspåsar med den lilla "boken" inuti. Det går inte att få fram boken utan att ha sönder papperspåsen lite grann (lite synd). Papperspåsen har namnet på kollektionen på sig i guldtext med det vävda snöret genom sig.
#1 - GBP

Åh va fint, jag ska nog köpa mig ett par Odd Molly-plagg när jag har gått ner lagom i vikt. Har du några tips för en nybörjare?



http://healthaboveall.blogg.se -bloggar om livet efter en magsäcksoperation

#2 - Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Snygga tags!



Kika gärna in i min blogg om du vill, säljer just nu ut hela min visningskollektion av Wild Mangos höstkollektion! :)

#3 - CLE

Ahh det ser ut att bli en spännade vår och de nya taggsen var jättefina.