bambi

Att vara farlig för andra
Imorgon får jag kanske åka hem! *hoppas hoppas*

Då kommer dom komma och mäta hur mycket jag strålar en meter ifrån kroppen. Det kanske blir att jag får åka hem med vissa restriktioner, t.ex. att jag inte får sova med någon annan eller vara för nära barnen. Det kan ju bli lite svårt, så jag hoppas på att jag får åka hem utan restriktioner.

Det är så svårt att förstå att jag är farlig för andra. Det är ju inget som syns eller känns. Allt är som vanligt, ändå är jag en hälsofara för andra. Jättekonstigt!
#1 - Jamilaah

Hej! Du har chansen att vara "Dagens blogg". Om du vill vara med kommentera tillbaks. Om inte,(Helst jo;D)

#2 - josefin

Delta gärna i min kalendertävling! <3

#3 - Jonna

Hur många strålbehandlingar har du kvar? :)

#4 - Fröken M

Åh, jag håller tummarna för att allt går bra och att du får en bra dag trots allt !

#5 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja va konstigt. Strålning är skumma grejer.

Hoppas du fick sova gott inatt. Och jag hoppas du verkligen du får komma hem utan restirktioner i morgon.

#6 - Jossi

Håller tummarna på att du får kommma hem, utan restriktioner! :)

#7 - JOSEFINE

godmorgon :) hur menar du med farlig för andra?

#8 - Liza

Väldigt fin header! :)

Hoppas allt är bra med dig i vinterkylan!

Kram

#9 - JOSEFINE

jaha, vad jobbigt :O eller skumt det måste kännas!

#10 - Christine

Jag håller tummarna för att du får åka hem och mysa med din familj!

#11 - Beata

Måste vara en märklig känsla. Håller tummarna för att du får krama om dina barn imorgon.

#12 - Anna S

Håller mina tummar hårt föR dig!!

Gud vilken konstig känsla det måste vara att "vara farlig för andra"!

Sov så gott, så gott det går instängd på ett sjukhus!

Kram

#13 - Martina - min första tävling i morgon :-)

Usch hoppas också att du får åka hem utan restriktioner....man vill ju krama sina barn när man kommer hem.

Konstigt för dem annars om du kommer hem och så får de inte krama dig.

Håller tummarna!