bambi

Bakom den här dörren bor jag nu





Jag är verkligen glad över att få vara ensam i rummet. Lite Big Brother varning om man skulle vara instängd i ett rum i 4 dagar med en okänd människa och dom ska kolla på oss genom övervakningskameran.

Det finns en stor strålningsapparat här på rummet som jag fick varning om att INTE röra. För tydligen så har det hänt några gånger att patienter har pillat på den (av tristess?) och fått en massa extra strålning på sig.

Det har blivit lite förseningar fick jag veta, så jag har inte fått något radioaktivt jod ännu. Blir nog framåt 14-tiden sa dom. Men jag har redan sagt hejdå till sambon och Leah. Jag kommer att sakna dom...
#1 - Nina

Ville bara säga Lycka till!

Kram Nina!

#2 - Anna / Mrs Dolittle

Lycka till! Hoppas tiden går fort så att du snart är hemma hos din familj igen och kan fira jul i lugn och ro.

#3 - Mrs_A

Lycka till!

#4 - Matilda

Önskar dig lycka till och hoppas verkligen att du inte rör på maskinen.

Håll fingrarna i styr nu :)

Hoppas du kommer hem snart igen.

Stor kram

#5 - Hanna

Skickar en stor styrkekram och ett Lycka till!

#6 - Amelie

Usch för att sitta instängd! Går det att öppna fönstret för att få andas in frisk luft tro?

Du kanske absolut inte vill att någon ska tycka synd om dig men det gör jag i alla fall...

Hoppas tiden går fort!

Kramar och krya på dig hälsningar!

#7 - Sigrid

Hoppas att du får må så bra som möjligt, och att du inte behöver vara borta längre än helgen!

#8 - Linda

Jag önskar också lycka till och hoppas att tiden går fort! Kanske kan du prata med barnen och maken via Webcam iaf?

#9 - Moa

Lycka till! Förstår att det känns jobbigt att vara utan sambo och barn. Hoppas du får komma hem så fort som möjligt.

#10 - fröken K

Lycka till. Har du skype så du kan prata med familjen? Det kanske lättar lite?

#11 - karro

lycka till! jag håller alla tummar för att helgen kommer gå fort och att du snart är hemma igen!

#12 - Nina

Jag håller alla tummar å tår för dej. Kram

#13 - Sofi

Lycka till!! Hoppas du får komma hem fort!

#14 - Lina -Zooda-

Vad läskigt allt lät! Hoppas allt går bra och lycka till! :)

#15 - Susanne N

Ville bara skicka en Lycka till hälsning.

Och massor med krammar.



#16 - Sara

Lycka till!!! =)

#17 - Desperatemoments

Hahaha, va komiskt att man måste be vuxna människor att inte pilla på en sån sak (som "vanliga människor" inte förstår sig på). De måste haft jättetråkigt!



Lycka till!!

#18 - Hannah

Kan inte sluta förundras över hur tappra och vid gott mod majoriteten av alla människor är som drabbas av denna fruktansvärda sjukdom. Och dessa tankar slår mig nästan dagligen, då det är vad mitt jobb går ut på - att hjälpa och ta hand om några av dessa människor. Kämpa på, du tappra människa! Kram.