bambi

Bambi goes bambi!



När jag fick höra att H&M hade bambi-toppar just nu så jag sprang in i en H&M-butik illa kvickt och köpte mig en sådan. (Trots köpstopp, men jag var ju tvungen att ha en sån - eller hur?)


Så om ni är sugna på att ha mig på magen så finns bambi-toppen hos H&M (även i deras webshop här) för 149 kr. Den är i 100% skön bomull! Den är rätt så stor i storleken så om ni vill att den ska sitta lite tajt så kan man gå ner i storlek.


Äntligen ska jag göra något åt mitt hår! Jag har bokat tid hos Hårgänget måndag morgon. Alltså måste jag ha Leah med mig!! Vette tusan hur det ska gå. Men hon jag pratade med i telefon sa att folk ibland har med sina bebisar. Men jag har ju tänkt att både göra slingor och klippa mig lite (måste ju fräscha till mig inför bröllopet) och det tar ca 3 timmar... vet inte om Leah kommer vara så nöjd med att bara sitta still i 3 timmar.
#1 - Jenny

Hahaha jag tänkte att en sådan borde du ha när jag såg bilderna från Lush-kvällen igår då Apan hade en bambi-tröja ;)

Härligt att du också fått tag på en.

#2 - Apan satt i granen @ Spotlife

Tjusigt!



#3 - sasha

nämen vad söt, den passar dig utmärkt :)

#4 - Johanna

nej vilken söt tröja! Vill ha!

#5 - Annica

klockrent! :)

#6 - madeleine-mamma till svårt sjuka mathilda

OOO sån tröja måste jag banemej införskaffa!!