bambi

Bambi's 2010 - från glädje till sorg
2010 var minst sagt ett händelserikt år för mig. I början av året så var jag sjukskriven för min foglossning som kom som ett brev på posten direkt efter att ha varit sjukskriven för graviditetsillamående. Det var tungt, riktigt tungt att jobba lite, hämta på dagis och laga middag med en sprallig Zack och min onda foglossning.

På min 30-årsdag i mars hände inte mycket, jag var fortfarande höggravid och ville bara att bebisen skulle komma ut. Jag fick lite besök och det blev lite tårta i allafall.

Jag och sambon firade 8 år tillsammans med att äta Tapas på vår favorit restaurang Barcelona.



Den 25 april (en dag före BF) föddes äntligen Leah på SÖS! Men jag var ganska så inställd på att jag skulle få gå över tiden (som jag hade gjort med Zack) så jag hade svårt att tro att det var på riktigt där ett tag....

När Leah var tre veckor gammal så gick jag och gjorde en punktion på en knöl som jag hade på halsen, en vecka senare ringer en sjuksköterska från min vårdcentral och säger dom hemska orden, att jag måste ta med mig en anhörig och träffa min läkare dagen därpå. Min värld vänds upp och ner.


Den 13 juli opereras min sköldkörtel och 26 lymfkörtlar bort.

Första helgen i december genomgår jag strålbehandling för att vara säker på att alla cancerogena celler har försvunnit.

Efter min operation så börjar vi prata om vår drömresa och bröllop, att få vara utomlands i några månader tillsammans. Vi tittar på flera resmål, men faller till slut på den trygga och enkla destinationen Thailand. Den 5 september köper vi biljetterna och planerna är i full gång!


Och när jag sitter här och summerar året på 2010's sista dag så är vi bara 2 dagar ifrån början av vår underbara drömresa!


GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA LÄSARE!!
#1 - Johanna

Gott Nytt År! Ha en underbar resa - det är ni värda!

#2 - Agnieszka-2barnsmorsan

Gott Nytt År på er, och hoppas ni får en fantastisk resa!



kram

#3 - Susanne N

** Gott Nytt År 2011 **



Ha en underbar kväll.

Sen önskar jag er en underbar Bröllop och smekmånad.



Kram

Sussi

(höres nästa år)

#4 - Viktoria-Pinkpastry

Gott nytt år! Önskar dig en underbar resa! Ska bli så kul att se bröllopet sen!

#5 - Andrea

Gott Nytt År och lycka till med alla era planer. Hoppas ni får det hellt fantastisk underbart. Kram A

#6 - Sophie

Gott nytt år till er också!



Hoppas att ni får en underbar resa och ett fantastiskt bröllop, det är ni väl värda!

#7 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Verkligen ett händelserikt år för er del! Gott Nytt År och så spännande det ska bli att få följa er på er resa här på bloggen!



#8 - Sanna B

Min kusin råkade ut för samma sak. En knöl på halsen men allt har gått bra!

Hoppas allt har gått bra för dig med?!

Ha det super i Thailand - det är ni värda!! :)

Men kan inte komma ifrån att jag är lite avis! ;)