bambi

Bloggen har nått nya höjder

Jag som nyss tyckte att bloggen hade 4000 unika besökare i veckan.... det är inte klokt vad det har gått fort! Va glad jag blir! Det känns verkligen jätteroligt att det är så många som vill läsa mina ord! TACK för att ni läser  :)



Statistik från Tailsweep. (Haha, jag vet att jag borde uppdatera infon om mig där.... )


Det är skoj att jag lyckades pricka in 10000 så där och att det hände just nu. För denna vecka kommer det att hända riktigt STORA grejer i bloggen   :)

#1 - lovisa

vad kul för dig:)

#2 - Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vad roligt. Grattis. jag som blir glad om min blogg når 60st/dagen :)

#3 - Anna / Mrs Dolittle

Grattis! Och hoppas att de släpper hem dig till din familj i dag. Jag håller tummarna!

#4 - lovisa

sv: vsg! :)

#5 - Chellio

Vad kul, grattis! Jag är ny läsare. Fattar inte hur jag kunnat missa din blogg. Är både Kent- och Odd molly fan samt småbarnsförälder=))

#6 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Grattis! Fullt förståeligt att du har så många besökare. Du och bloggen din är jättemysig.

#7 - LADY DAHMER | Confessions of a Neurotic Attentionwhore

åh så himla kul! Det är underbart med uppsvingar!



och nu blir jag nyfiken.

#8 - Susanne N

Grattis!!!! <3<3<3



Kram

Sussi

#9 - fröken K

Wow, grattis! Det var inte dåligt. Vilka goda nyheter i strålningstider.

#10 - Martina - min första tävling har börjat!

Vilken cliffhänger du lämnade där :-)